/det här är ett skithögt jävla rop på hjälp

jag satt med rakbladet i handen och bandage samt plåster vid min sida
jag satt med rakbladet i handen och jag var redo att brista och förstöra
jag satt med rakbladet i handen och tänkte att nu ger jag upp igen
 
jag satt med rakbladet i handen i säkert tjugo minuter och tänkte
nu är det nog nu orkar jag inte mer
jag satt med rakbladet i handen i säkert tjugo minuter och tänkte
redo att brista ge upp förstöra
 
jag satt med rakbladet i handen i flera minuter innan jag sa ifrån mig själv
jag satt med rakbladet i handen i flera minuter innan jag la ifrån mig det
jag satt med rakbladet i handen i flera minuter innan jag kom på det
 
att jag vill vara här
att jag vill vara fri
att jag vill leva
 
det här är ett skithögt jävla rop på hjälp
 
 
 
 
 

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0