/breathe

du är den som alltid har förstått mig och även i stunder då jag inte gjort det själv så varför verkar du inte kunna fatta någonting nu. jag ska försöka förkara igen så kanske du får in det
 
jag är fortfarande kär
hopplöst förälskad
det vet du ju
men du är inte här
och jag är inte där
men för mig skulle det funkat ändå
 
du säger att du bara vill mitt bästa att du bara vill att jag ska må bra
jag trodde dig och har alltid trott dig för på något jävla sätt
så känner du mig bättre än jag någonsin känt mig själv
men varför hamnade vi här där vi är när du bara vill mitt bästa
och jag är nere på botten och kryper
 
du gjorde ett fel ett misstag och insåg aldrig
att jag mår bra när jag har dig
oavsett om du ligger bredvid eller är flera tusen mil bort
 
jag kan aldrig hata dig för du har räddat mitt liv
det kommer jag aldrig kunna glömma
du fick mig upp på fötter igen och jag är tacksam
men jag kan hata det du gjort
hata det du gör
mot mig
 
för jag vill dig gott och du förtjänar det bästa i världen
jag trodde bara att det var jag som var det

Kommentarer
Postat av: Sara Navjord

Många krama! ❤

2015-03-27 @ 23:48:19
URL: http://saranavjord.se/

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0