/jag är kvar på samma startlinje

Det var så länge sen jag skrev nu och egentligen har jag väl inget att skriva. Jag är bara så osäker på allt, på livet, på mig. Hur jag ska fortsätta leva mitt liv, med eller utan. Det är så många svängar hit och dit och jag får inget riktigt svar på något. Jag önskar att någon kunde säga åt mig exakt vad jag ska göra så jag slapp ta egna beslut gällande allt, gällande sådant som påverkar mitt liv i stor grad.
 
Skolan är stressig och jag ligger efter i varenda ämne men jag orkar inte ta tag i de läxor och uppsatser som skulle varit inne för en månad sen. Och på torsdag kommer han och jag fick ett heads upp igår, fyra dagar innan. Men jag ska jobba på Stockholms Filmfestival och det är väl det enda i livet jag är nöjd med just nu.

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0