/it's a hollow hollow day

Jag har skrikit bort min röst och jag har nästan spytt upp alla mina organ. Och det har aldrig i hela mitt liv någoonsin gjort såhär ont i mitt hjärtat. Det känns som om det har brutits sönder i tusen bitar och det finns ingen chans att sätta ihop det igen, att det är trasigt för alltid. För jag tänkte att
 
det kommer alltid vara han och jag
 
Men så blev det ju inte. Det var han och jag i ett år och två månader och sen var det slut. Och jag tänker på vad du sa; att hjärtat säger att nej stanna kvar medan vettat säger att jo, det här är det bästa beslutet. Och jag tänker att ja, det här är det bästa beslutet. Men jag anade inte en sekund att det skulle göra såhär ont.
 
Så jag skriker tills min röst försvinner och jag gråter tills jag torkar ut och jag spyr tills det inte finns en enda droppe galla kvar i magen. För jag vill inte vara jag utan dig men jag vet att jag måste. Så jag ska resa mig stark och klara mig själv men den dagen är inte idag och inte än på några månader.

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0