/00:04

Klockan slog midnatt för några minuter sen och jag borde sova
men det enda jag gör är att gråta.
Med orolighet i ögonen frågar de mig varje dag hur jag mår
men det enda jag gör är att ljuga.
För jag är inte okej och jag mår inte bra och jag vill inte skratta
men det enda jag gör är att låtsas.
 
 
Jag vet inte hur man berättar sanningen
efter flera år av lögner för allt sådant är
så ingrott i bakhuvudet och vanor är så
otroligt svåra att bryta och helst vill jag
bara skrika ut mina inre organ och gråta
tills mina tårkanaler har torkat ut men jag
vet inte när det blir om det någonsin blir
 
 
Så egentligen är det väl dags för mig att släppa taget helt nu och bara låta det vara för ingen vet när det blir bättre om det nu någonsin blir bättre men you are my person och jag vill inte tappa det för du var allt och du är allt och jag älskar dig så mycket att mitt hjärta värker och jag knappt kan stå på stilla ben för hela jag skakar av panik och ångest så fort jag tänker på hur det kunde blivit och hur det kunde varit och jag borde ge upp men jag kan inte
 
 
låt mig vara
låt mig gå
låt mig försvinna
nu är klockan 00:14
det här tog tio minuter att skriva
 

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0