/will you still love me in the morning

när dörren emellan oss stängs och vi går iväg från varandra
då saknar jag dig
när du släpper min hand för att gå åt ett annat håll
då saknar jag dig
när vi inte är med varandra 
då saknar jag dig
 
för du vet väl hur lätt allt kan försvinna
hur lätt allt kan förstöras
 
"de ringde från finhetsdepartementet
och 
sa att du fått alla nomineringar"
tönt
"jag vet"
 
när dina fingrar rör vid mig 
och jag får gåshud
då känner jag
då vet jag
att vi två
är rätt
 
men det är fortfarande läskigt och
jag säger åt dig att det är ett jävla under att vi har 
hållt i snart ett halvt år
och du skrattar
säger att äkta kärlek aldrig tar slut
även om förhållandet gör det
 
the scary thing about dating
is that you are either going to
marry that person or
break up

Kommentarer
Postat av: Linnea Brännström

älskar din blogg

2014-01-26 @ 12:48:52
URL: http://linneabrnnstrm.blo.gg/

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0