/.

ibland gråter vi tillsammans du och jag, över något obefintligt, eller att jag sagt något dumt, eller att du har gjort något dumt, men sen kysser vi varandra och tårarna är bara glädje nu
 
du säger ofta att du saknar mig, älskar mig, så ofta att jag ibland tvivlar på om det verkligen är så, men jag kan se i dina ögon att det är ren och skär sanning, och jag glömmer all tvivel
 
jag faller för dig gång på gång, dina ögon, din överläpp med mjuka kurvor, dina läppar överhuvudtaget, dina händer, dina nyckelben, din näsa (nej den är inte alls för stor), ditt hjärta, dig
 
du är något som jag inte förtjänar, jag förtjänar inte all kärlek, all glädje, all lycka, allt som du överöser mig med, jag förtjänar inte dig, och du förtjänar inte mig, du förtjänar något så mycket bättre
 
jag hatar mig själv ibland, ofta, men du får mig att glömma och du får mig att känna mig vacker, känna mig som om jag är värd något, som om hela världen var min
 
ibland är att vara kär det värsta som finns, men oftast är det det bästa

Kommentarer
Postat av: caroline

åh gud aldrig läst nåt så passande. det är som att jag själv skrivit detta om min pojke

2014-01-19 @ 14:19:26
URL: http://bananapoweer.blogg.se/

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0