/one day I decided I had better things to do

jag försöker springa iväg från allt och alla för det känns som om mitt hjärta kommer sprängas i tusen bitar vilken jävla sekund som helst och det här är nog första gången på nästan ett år det gjorde såhär ont och jag vet inte vad jag ska göra, men jag kurar ihop mig i din famn och gråter, hoppas att allt ska kännas i alla fall lite bättre men det hjälper inte men du ska ju vara allt, du ska vara mitt skydd du vet
 
I want to look inside your head, yes i do.
 
jag faller igen emot min vilja och jagas av mina mardrömmar som väcker mig mitt i natten och jag orkar inte längre, jag orkar inte det här igen, jag har inte saknat det

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0