/but you promised me this is love to stay

jag saknar dina revben
jag saknar dina krokiga nyckelben
jag saknar hur du höll hårt i min hand på stan
jag saknar rynkan mellan dina ögonbryn när du spelar fel på gitarren
jag saknar dina torra läppar
jag saknar dina mjuka läppar
jag saknar hur du fnös log och kramade mig när jag sa något klyschigt
jag saknar din rygg
jag saknar hur du värmde mig när jag frös
jag saknar att se på dig när du röker
jag saknar kvällskylan från ditt fönster
jag saknar att ha sex med dig
jag saknar din tåtumme
jag saknar att höra dig säga att du älskar mig
jag saknar din röst
jag saknar tryggheten i din famn
jag saknar ditt hår
jag saknar hur du rastlöst skakar på benet eller trummar på bordet
jag saknar ditt irriterande sätt att alltid sjunga med i låtar
jag saknar hur du pausade en kyss med ett leende
jag saknar dina födelsemärken
jag saknar ditt kliande skäggstubb
jag saknar att lyssna på ditt hjärta
jag saknar dina pannpussar
jag saknar hur du fick mig att somna genom att skeda mig
jag saknar att skeda dig tills du somnar
jag saknar hur du irriterat tog bort mitt hår från ditt ansikte
jag saknar ditt leende
jag saknar dina öronsnibbar 
jag saknar hur hela din kropp är len
jag saknar allt
jag saknar oss

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0