/bara ännu ett krossat hjärta

och jag undrar om du saknar mig så mycket som jag saknar dig. om du gråter dig till sömns eller vaknar mitt i natten skrikandes för att det gör så ont i hjärtat. om du tänker på mig det första du gör när du vaknar och det sista innan du somnar. om du vill höra av dig men inte vågar. om du vill bli en del av mitt liv igen. om du tänker på alla småsaker som du hatade men älskade. om du längtar tillbaks till de dygn vi var med varandra. om du önskar att du försökt hårdare. om du tänker på alla planer vi hade. om du älskar mig.
 
hjärtat får ärr efter ärr efter ärr efter ärr och jag försöker sy ihop dem men de spricker bara igen till ännu större sår. hur tar man sig igenom saker som dessa för det har aldrig gjort såhär ont. jag handlar destruktivt på sätt som inte syns på huden. det är inte dig det här beror på men det var du som fick de undangömda känslorna att bubbla upp till ytan igen. de flesta gångerna jag gråter är det inte över dig. det är mitt liv och mig det handlar om. alla känslor och tankar är som en stor orkan i bröstet i magen i halsgropen i hjärtat i själen i hjärnan i hela hela mig.
 
men jag är glad över stunderna vi delade och jag är glad att få ha kallat dig min och jag är glad att du fick mig att känna lycka för första gången i mitt liv och jag är glad att jag hittat någon jag verkligen älskar så intensivt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-05-06 @ 22:57:17

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0