/she's shaking with tears in her eyes/as she picks up what's left of the night/the hope for a reason seemed pure/as we leave what's left on the wall

1. du har blivit mitt sömnpiller. det låter så fel, som om du vore den tråkigaste människan på jorden. men det är tvärtom, du har jagat bort mardrömmarna och istället tagit deras plats. jag har inte tagit mina riktiga sömntabletter sen första gången vi sov tillsammans.
 
2. "kom på fest". det är första gången på drygt sju månader som jag har fått ett livstecken av dig. du har inte försvunnit, du finns fortfarande. och allt brister i mig för direkt kommer den där dagen för drygt sju månader sen tillbaka. varför hör du av dig vad vill du mig jag vill inte veta av dig. "hör aldrig av dig till mig igen ditt jävla svin". men jag är redan trasig ändå.
 
3. är orolig för allt och alla. vem kommer dö först vem spricker först vem är näst på tur att försvinna. är orolig för mig själv också för jag är inte den jag brukade vara, jag är inte den riktiga alina. men de tankarna trycker jag bort. jag är ingen man behöver vara orolig över. nu fokuserar vi på annat.
 
4. allt gammalt kommer tillbaka och jag ligger där på golvet. gråter. brister. "ta dig i kragen vad har du att må dåligt över". inget inget alls men jag är ledsen ändå.
 
5. jag behöver hjälp för att överleva men vem orkar hjälpa när jag inte vill ha hjälp.

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0