/men när du var med mig/musiken slutade aldrig/du bara får mig att hänga/hänga kvar

Är i London i fem dagar och jag njuter njuter njuter och vill aldrig någonsin lämna den här staden trots 30 graders värme och att jag blir utstirrad som om jag vore en alien när jag har mina buffalos men det blir okej när okända människor säger att jag look lovely today och att jag ser ut som en beautiful 70s lady och alla här är bara så snälla och jag blir förälskad i kanske tjugo brittiska pojkar och ja jag skulle kunna dö nu
 
Är på Allsång på Skansen och det är varmt och kvavt men jag är med sånadär bra personer som jag nog inte skulle klara mig utan och undrar hur mitt liv skulle vara utan dem för det är ju ett jävla under att vi träffades och sen går Håkan på scenen i sina knappt tio minuter men han har en hel timme för sig själv efter programmet och jag väntar väntar och sen kommer han ut igen och bara är sitt fina jag
 
Är där i publiken och Håkan och publiken sjunger Du är snart där och jag gråter och jag inser att jag inte har släppt taget om dig än och att du fortfarande är 

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0