/'cause I'll be laughing at all your silly little jokes and we'll be laughing about how we used to smoke all those stupid little cigarettes and drink stupid wine 'cause it's what we needed to have a good time

Jag är fortfarande trasig och de destruktiva vanorna sitter i. Men jag överlever. Och igår var första gången sedan våldtäkten som jag klarade av närhet utan ångest eller panikattacker, så det går väl framåt. Det är ett jävla helvete men kanske, kanske ser jag ljuset nu. Någonstans långt bort. För jag vill inte dö, egentligen. Jag vill klara det här och komma ur all skit. Börja leva. Det kommer komma dippar, det vet jag för det är vad min sjukdom går ut på. Men jag har min familj och världens mest underbara vänner som jag älskar så mycket. Och jag vill inte lämna dem. Så jag ska kämpa för deras skull. Men mest ska jag kämpa för mig, för jag vill vara kvar hur värdelös världen än må vara.

Kommentarer
Postat av: klara

heja dig alina vill också att du ska vara kvar

2013-01-14 @ 21:13:37
URL: http://leksaksbomb.blogg.se
Postat av: Josefin

jag säger som klara: heja dig för du ska inte försvinna

2013-01-14 @ 21:25:24
URL: http://ninehundred.blogg.se

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0