/and this is my first I'm happysong

Och jag är lycklig nu. För första gången på så himla himla länge. Det låter så klyschigt men det känns som att jag studsar runt på rosa moln. Typ. Jag mår fortfarande dåligt och det kommer aldrig någonsin bli bra för det är en kronisk sjukdom jag är fast med, och det är så jävla jobbigt när ångesten hälsar på (eller håller sig fast hårt hårt utan att släppa taget). Men det är lättare att hantera nu när jag har ännu en person vid min sida. En person som jag är så otroligt jättekär i och som är kär i mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så glad för din skull!

2013-02-06 @ 21:56:10
Postat av: hanna

åhhh finaste alina, så glad för din skull. vackra vackra du, du förtjänar det bästa. puss på dig <3<3

2013-02-07 @ 10:52:38
URL: http://destinylane.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blir så glad för åh vad du förtjänar det här. Så mycket.

2013-02-07 @ 19:14:40
Postat av: Annie

Åh, låter underbart! Vad har du för kronisk sjukdom förresten? Förlåt i fall jag frågar, du behöver inte svara!

Svar: Jag är bipolär. Och ingen fara alls, kram.
Alina None

2013-02-07 @ 20:08:10
URL: http://bortmedluften.blogg.se
Postat av: Anonym

Är så himla glad för dig snutti.

2013-02-08 @ 09:11:28

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0