///////////////////////////////////////////////

Jag gråter när jag vaknar, jag gråter när jag somnar, jag vaknar på natten och gråter, jag gråter i skolan, jag gråter inne på H&M, jag gråter på stan, jag gråter i mammas famn och i vänners famnar. Jag vet inte var jag ska ta vägen, vad jag ska göra nu. Vaknar och tänker att jag ska hem till honom idag. Tänker ut vilka skor jag ska ha på torsdag för torsdag till fredag har alltid varit hans och jag måste ha ett par skor jag kan gå i. Längtar efter de där kyssarna och hårda kramarna och snart är jag ju där igen. Men så kommer det tillbaks; vi är inte ett par längre. Vanor är borta och det där behovet går inte att bota. Skriker och gråter och undrar när fan tårarna tar slut för det verkar de aldrig göra. Det kommer i vågor. Från smärta till tomhet till smärta igen, och jag vet inte vilket som är värst. Hoppas på att han ska ändra sig, ringa och säga att han inte klarar sig utan mig heller. Att han saknar mig så mycket att det gör ont och att han måste ha mig i sitt liv. Men det händer inte. Och det GÖR SÅ JÄVLA ONT. "broken heart (or heartbreak) is a common metaphor used to describe the intense emotional pain or suffering one feels after losing a loved one, whether through death, divorce, breakup, physical separation, betrayal, or romantic rejection.(...) In many legends and fictional tales, characters die after suffering a devastating loss. But even in reality people die from what appears to be a broken heart.(...) Research has shown that a broken heart hurts in the same way as pangs of intense physical pain.JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA JAG SAKNAR BEHÖVER ÄLSKAR SÅ MYCKET OCH ALLT GÖR SÅ ONT.

Kommentarer
Postat av: ida

finaste du. ta hand om dig, håll ut. du klarar detta. jag tror på dig.

2013-04-30 @ 19:33:16
URL: http://tungamoln.blogg.se
Postat av: Rika

Andasandasandas, ring om du behöver.

2013-05-01 @ 20:58:07

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0