/in the winter sun he's dancing in the wind

Jag är ute och går, det är sent på kvällen så mörkret har redan lagt sig och det är bara jag ute. Det luktar höst nu och allt är så annorlunda mot hur det var för ett år sen. Med musik som distraherar och gör mina sinnen mindre uppmärksamma. Tankar om att jag inte borde vara ute ensam och att jag kanske blir överfallen nu, antastad, våldtagen, lämnad åt döden i ett dike. Men de ersätts snabbt.
Du förtjänar det.
Jag sa aldrig nej, jag hindrade det inte, jag gjorde inte motstånd. Hur skulle han kunna veta. 
Jag förtjänade det. Det var mitt mitt mitt mitt mitt mitt fel.
Och den dagen för snart tre månader sedan.. 
Den hemsöker mig
f
o
r
t
f
a
r
a
n
d
e
 

Kommentarer
Postat av: Maya

<3 ta hand om dig.
Vet att vi knappt har kontakt längre men du kan prata med mig om du vill såklart. Har ju varit med om samma grej i princip. Kram

2012-10-20 @ 23:12:03
Postat av: Anonym

<3

2012-10-21 @ 23:34:09
Postat av: Anonym

Vi är inte vänner längre, men vill du prata lyssnar jag. För du förstod.

2012-10-22 @ 12:50:58

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0