/I heard of a girl/and on a cloudy November night/I heard of a girl/she closed her door and took her life/I heard of a girl/

De frågar hur jag mår, de frågar alltid hur jag mår.
Men får de höra det rätta svaret blir de tysta.
Så jag ljuger för dem gång på gång.
Jag mår bra, alldeles utmärkt.
Fast jag är trött, är nog påväg att bli sjuk igen.
Men annar mår jag bra, alldeles utmärkt.
Fast det finns de där som verkligen vill höra svaret.
Det sanna svaret.
-Alina, du måste sluta.
-Jag försöker, det var 43 dagar sen sist nu.
Och jag kämpar ju för det här varje dag.
Varje helvetes jävla minut.
För nu orkar jag inte vara svag längre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-11-16 @ 17:50:41

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0