/change your heart look around you change your heart it will astound you I need your lovin' like the sunshine

Jag kan inte vara ätstörd.
Jag älskar ju mat och jag älskar att äta. 
Det ger mig ingen ångest. Inte alls. 
Sen hamnar jag ju där.
Med de småträningspassen i hemmet.
(Bara 100 kalorier till du är snart uppe i tusen två tusen)
En diet på kaffe och cigaretter.
(Mina händer skakar men jag fryser bara jag lovar)
Borförklaringar och lögner och undvikanden.
(Ja jag åt i skolan, nej jag äter ute, jag måste hem och äta)
På tre dagar äter jag ingenting och jag får bara i mig vätska.
(Men det betyder ingenting, det är ingen fara)
Andra dagar där jag stoppar i mig allt jag får tag på.
(Ser ni jag äter ju jag äter ju jättemycket)
Händerna hårt om porslinsstolen.
(Jag spyr jag spyr jag spyr)
Kommentarer om att jag blivit smalare och benigare.
(Men varför ljuger ni DET HAR JAG JU INTE)
Och jag har ju fått en diagnos.
(EDNOS, eating disorder not otherwise specified)
Men jag kan inte vara ätstörd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh fina du, jag är verkligen ledsen för din skull. Hoppas du blir bättre snart

2012-11-27 @ 01:47:52
Postat av: Anonym

<3

2012-11-27 @ 17:54:07
Postat av: Anonym

Du är SJUUKT fin <3 verkligen helt stunning...

2012-12-10 @ 09:33:17

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0