/varning för stenras

Är glad, för glad. Eller det kanske är fel ord. "Förhöjt stämmningsläge" mer. Har sådan otrolig energi till allt helt plötsligt, gör mycket säger mycket, irrar runt hela tiden och är nästan rädd för mig själv. Men det kommer ju vända snart, jag vet det för det gör det alltid. Går som på en lina över ett stup och det behövs bara ett enda snesteg för att jag ska ramla ner igen. Ner till vassa stenar och hala klippväggar som är nästan omöjliga att ta sig upp för. Och det skrämmer mig. Annars undviker jag att känna för mycket, typ kärlek och sånt, fast jag helst bara skulle vilja ligga med huvudet i någons knä och bli pillad i håret. Känna att någon faktiskt kanske bryr sig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dett här låter säkert skit konstigt men jag vill bara krama om dig och säga att allt kommer blir bra..

Och trots att jag inte känner dig så (detta låter också väldigt skumt kände jag nu) bryr jag mig, låter jätte konstigt men jag kan känna igen mig själv i det du skriver så jag vet hur du känner dig (dock inte exakt som du, men jag kan föreställa mig)

Så jag ville bara säga att du är otroligt fin och jag önskar att jag någon dag får träffa dig, för du verkar vara en helt amazing person.

Kram sänder lite internet kärlek här nu

2012-05-29 @ 17:46:43
Postat av: Anonym

Du är manisk bruden, snacka med din bupkontakt. Fixa medicin.

2012-05-29 @ 20:26:58
Postat av: Josefin

sv; du är fin och bra alina

2012-05-31 @ 17:27:14
URL: http://ninehundred.blogg.se/

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0