/

"Du kan ju inte veta hur andra mår, de kanske döljer lika mycket som du, som jag, som många andra gör..." var en kommentar på förra inlägget och gud ja självklart kan jag inte veta det och jag vet så otroligt väl att det finns de som mår lika dåligt som jag, de som mår värre. Typ hela min vänskapskrets och släktingar och fd partners samt min nuvarande flickvän. MEN DET JAG MENAR är att ingen vet exakt hur JAG mår och känner och döljer. Endel säger att alla människors smärta är densamma men jag tror inte på det. Det kan ha samma eller olika styrkor men smärtan du känner är din egna. Det är det jag menar. Jag går inte runt och tror att bara jag i hela vida världen mår åt helvete för jag vet att det inte är så. Men INGEN kan känna MIN smärta, bara liknande. Och jag påstår heller inte att min är den värsta för det vet jag inte heller stämmer för jag har stött på och känner människor som har det så otroligt mycket värre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har helt rätt. Ingen kan känna just DIN smärta, alla upplever det olika. Jag missförstod kanske. Ps du är vacker.

2012-05-05 @ 11:19:49

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0