/and I know I won't admit it and I don't want to say it but I still look for you in the park on my way home each day

Hej du. Du som var min vän förra året. Hur har du det nuförtiden? Mår du bra? Eller ja, bättre kanske jag ska säga. Har du lärt dig hantera såntdär som du inte visste vad du skulle göra av när vi kände varandra? Har du förlåtit och glömt och kanske hittat någon du bryr dig om? Jag tänker på dig ibland, dig med dina dreads. Men jag har hört att de är borta nu. Det är synd för du passade bra i dem, fast vem är jag att säga vad du passar eller inte i. Jag som svek dig. Jag är ledsen för det, otroligt ledsen. Vi hörs aldrig av längre sen de där dagarna i höstas. Saknar jag dig? Nej det tror jag inte ändå. Det är nog ett avslutat kapitel och usch det låter så hemskt men jag behöver dig inte längre. Dock tänker jag på dig ändå, för jag bryr mig och jag hoppas att du tar hand om dig. Och jag hoppas att du hittar någon som kan vara det där som jag inte klarade av. Jag hoppas verkligen det. Hejdå. Ps. Jag lyssnar på låten du skickade och NU förstår jag innebörden och jag är ledsen ledsen att jag inte förstod det tidigare. Ds.

Kommentarer
Postat av: fedfef

Blev fan rörd till tårar nu. Känner verkligen igen mig i din text. Jag har en vän jag inte pratat med på två år pga ett dumt fyllebråk. Yeah...

2012-05-17 @ 01:19:14
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0