/all my friends say that of course its gonna get better gonna get better better better better better better better better

1. Tre namn jag lyssnar till: 
Alina. Alina. Nina (obs endast min syster ibland när hon är på humör).

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Mina bröst.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: 
Them thighs.

4. Detta är jag rädd för: 
Bli levande begravd, trånga utrymmen.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: 
Ciggisar, musik, kramar.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: 
Vara utan iphony, äta kött, sjunga.

7. Detta tycker jag om att göra: 
Äta, sova, röka, äta, dricka alkohol, kramas, hångla, äta.

8. Detta vill jag göra just nu: 
Äta. 

9. Bästa känslan: 
Genuin glädje.

10. Värsta känslan: 
Alla de där äckliga ångestobehagorosorgekänslorna.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: 
Bra musiksmak.

12. Är jag kär just nu? 
Janejjanejjanejjanej.

13. Jag vill gifta mig: 
Nej.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: 
Gå ner i vikt, ha en jävla orgie, hoppa fallskärm.

15. Min käraste ägodel: 
Iphony <3<3

16. Något jag vill ha i present: 
Pengar, kläder, pengar, en ny systemkamera, pengar, polaroidkamera. 

17. Detta har jag på mig just nu: 
Gula shorts, bh, trosor (världens skönaste), jeansskjorta.

18. Favoritkläder: 
Skor med platå, jeans, stora t-shirts.

19. Favorit djur: 
Sengångare, lejon.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: 
Typ indiepoprockblabla.

21. Favoritlåt just nu: 
Kan inte bestämma mig :(

22. Roligaste ämne i skolan: 
Svenska, engelska. 

23. Tråkigaste ämne i skolan: 
Musikgehör/musikteori.


24. En bok jag gillar: 
Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket.

25. En film jag älskar: 
Girl, Interrupted.

26. Favorit tv-program? 
Skins, Grey's Anatomy, Glee, Pretty Little Liars.

27. Favoritdoft: 
Vanilj, choklad.

28. Detta äter jag gärna: 
Sesamnuggets, chips, nutella, glass, godis.

29. Dricker helst: 
Coca Cola Zero.

30. Favoritgodis: 
Choklad, surt. 

31. Hit vill jag gärna åka på semester: 
Australien.

32. Färg på mina ögon: 
Blågröngrå. 

33. Min längd: 
Ca 170 centimeter.

34. Jag tror på: 
Enhörningar.

35. Jag spelar: 
Inget.

36. Person jag beundrar: 
Mamma, Patti Smith, John Lennon.

37. Så här bor jag: 
Radhus i Sörskogen, Huddinge.

38. Antal döda krukväxter i hemmet: 
Inga tror jag.

39. Det här tänder mig: 
Ledsna urmärglade bleka fina personer. 

40. Det här gör mig avtänd: 
Stora äckliga muskler (killar), fjortisöstermalmöverklass (tjejer).

41. Favoritfärg: 
Svart, turkost, pastellblå. 

42. Favoritcitat: 
This world is just illusion trying to change you.

43. En hemlighet jag vet: 
Och VARFÖR skulle jag berätta det.

44. Bästa present jag fått: 
Får aldrig presenter hahahahaha.

45. Senast köpta skiva: 
Öh köper aldrig skivor längre? 

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: 
Brösten, ögonen.


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: 
Mest them thighs, lite magen, sen allt annat

48. Udda förmåga/egenskap: 
Kan stoppa in hela knytnäven i munnen. 

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: 
Amöba, sengångare. 

50. Vad lyssnar du på just nu? 
Regina Spektor.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? 
Vaknat, fixat mig, skolan, hem, städat, individualterapi, gått hem från centrum.

52. Var är dina föräldrar födda? 
Mamma i Östersund, pappa i Råsunda. 

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? 
Nåt spel tror jag. 

4. Vilken är din favoritcafé? 
String, Baresso, Café 60.

55. När badade du i en pool senast? 
Somras? Nä ännu längre bort.

56. Har du varit med i någon skolpjäs? 
Nej.

57. Hur många barn vill du ha? 
Två.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? 
Country, radiomusiktypnrj.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? 
Ja.

60. Vad har du för TV-kanaler? 
1,2,3,4,5,6,7,9,11,mtv,nickelodeon,disneychannel,disneyxd.

61. Har du åkt moped någon gång? 
Ja.

62. Har du busringt någon gång? 
Duh.

63. Har du fått felparkeringsböter? 
Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? 
Vill göra det minst en gång i livet.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? 
USA.

66. Har du en egen trädgård? 
Ja.

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? 
Jonny Bravo.

68. Kan du alla orden i nationalsången? 
Nästan.

69. Badkar eller duschkabin? 
Badkar men vi har inget :((


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? 
Saló or the 120 days of sodom :-) 

71. Favoritpizza? 
Bananas (utan skinka) från pizzerian på Kvarnbergsplan <33333

72. Chips eller popcorn? 
CHIPSTER 4 LAYF 

73. Vilken färg på läppstift använder du? 
Rött, svart, rosa, blått, glitter.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? 
Öh....?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? 
Nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice? 
Båda.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? 
Familjen på Heron City hahhahha åt från Taco Bar. 

78. Favoritchoklad? 
Marabou Apelsinkrokant

79. När röstade du senast? 
På Björn Ranelid i Melodifestivalen OBS sant.

80. När åt du en hemodlad tomat sist? 
Somras hos mah moster.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? 
Bara med fotbollslaget/friisrottsgruppen. 

82. Är du bra på matlagning? 
Rätt så, ja.

83. Klarar du att tanka själv? 
Har alsrig gjort :-) 

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? 
Nä :(

85. Pepsi eller Coca Cola? 
Coca Cola Zero.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? 
Aldrig jobbat :))

87. Vad var det senaste du handlade? 
Cigaretter. Eller nej kaffe var det. 

88. Har du kräkts offentligt: 
HHAHAHAH ja. 

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? 
Sanna kärleken.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Lol nej.

91. Har du ringt något betalnummer?
Bara typ när man ska rösta till mello

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Det beror väl på men nej, oftast inte.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? 
Klara.

94. Hade du mycket hår som liten bebis? 
På fittan japp, och under armarna.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? 
????? venne.

96. Vad har du i din väska? 
Två moleskines, dbtboken, ciggisar, nycklar, stormtrooperask.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: 
Ritar.

98. Vad är du tacksam för idag? 
HAHAHAHAHAH inget alls. Eller jo, skulle väl vara att jag har tak över huvudet.
MM det var det för jag har så jävla tråkigt och har inget att skriva för allt är piss.
Men idag var jag svartvit på kroppen men huvudet var rätt färgglatt.

Kommentarer
Postat av: Polly

Hej! Tycker du skriver jättebra. Och fotar. Jag gör också dessa saker men inte lika bra som du. Jag går också på dbt, i sthlm. Du har precis börjat va? hoppas du blir bättre, det har hjälpt mycket för mig iaf. Best of luck!

ps. får jag sno din lista? :)

2012-03-27 @ 17:07:19
Postat av: Nea

AHAHAHAHAHA fattar inte att jag läste igenom allt det här..

Vi ska ses snart jävla emo. Me love u

2012-04-19 @ 13:14:20

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0