/If we never found this love if we never took that road if we hadn't had the heart we wouldn't have this home

Jag lever men har ingen lust att skriva för jag vet inte hur de texterna skulle bli för jag har inte riktigt något att skriva om. Jag mår BRA, för en gångs skull och har inte självskadat på tre veckor nu och det är det längsta jag har hållt upp på de fem år jag har varit beroende av de där äckliga rakbladen. Och just nu har jag inte heller någon lust till att göra det, har inte haft det. Så jag hoppas att jag kan sluta för alltid men jag ska inte ställa in mig på det för då skulle ett återfall bara ta på mig ännu hårdare. Men jag lever, och är glad över det för första gången på fem år. Och juste, jag har en flickvän nu. Hon heter Klara och är bara min.

Kommentarer
Postat av: Moa

Är så himlahimlahimla glad för att du är glad.

2012-03-12 @ 22:01:35
Postat av: Linn

Alltså fortsätt fortsätt fortsätt vara glad! Och hångla massa med din brud, sånt hjälper.

2012-03-13 @ 15:55:04
URL: http://grodprins.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag längtar efter dig hela tiden och saknar dig så fort du inte är nära mig. Vi ska hångla massor tycker jag med för det är fint och jag vill aldrig släppa dig.

2012-03-13 @ 22:44:17
Postat av: Anna

fan vilka grymma gifs du gör elle!

2012-03-15 @ 13:17:15
URL: http://oohyeah.webblogg.se/

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0