/I have become an ariel view of a coastal town that you once knew

Det jag minns av Hultsfred är ångest och misär och tårar som försvann i regnet. Minns att Noah and the Whale's spelning är det finaste jag varit med om och att Zumblaiboxen inte hann ta slut fast jag var stupfull varje kväll. Minns ett hångel som ledde till ovilligt sex någonstans i marijuana- och vindimman och andra hångel vars ansikten inte riktig etsades fast. Minns The Cure som var så magiskt och att jag levde på ingen mat alls under hela festivalen. Minns sömnlösa nätter och inregnat tält. Men egentligen minns jag ingenting alls och det är väl bra det så jag sov fem gånger under söndagen och fjorton timmar inatt. Och det här är nog det bästa och värsta jag gjort.

Kommentarer
Postat av: anonym tills vidare

du är sjukt fin och jag vill bara ta hand om dig. känns som att vi har rätt lika hultsfredsupplevelser från i år.

2012-06-18 @ 17:24:25

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0