/seal my heart and break my pride I've nowhere to stand and now nowhere to hide align my heart my body my mind to face what I've done and do my time

Jag faller tillbaks i gamla mönster. Gråter blöder sover röker. Blir full ensam i mitt rum medan jag ligger på golvet och gråter till Broder Daniel och armen blöder. Jag är nere på det lägsta igen nu. Vinglar faller tunnelseende och jag vet inte riktigt vad jag gör. Lämnar huset för stan riga borlänge snart (mumford & sons mumford & sons mumford & sons mumford & sons mumford & sons) östersund men mest vill jag ligga nergrävd i min säng. Hjärtekrossad trasig brister snart. Trampar runt i mina buffalos och röker röker röker pratar äter ler skrattar sjunger dansar men är tomtomtomtomtomtomtom. Det är påväg mot det bättre nu ju HA HA HA vilken lögn varför ljuger du tala sanning istället för det blir bara värre. 

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0