/what we have here is a dreamer someone completely out of touch with reality

Du skriker jag skriker. Högt gällt. Eller gör vi? Nej jag inbillade mig det igen. If you lived here, you'd be home now vill jag viska till dig men du är borta nu. Långt borta. Men vem försvann från vem? Jag vet inte. BLINKAR BORT TÅRARNA OCH LJUSET GÖR JU ONT I ÖGONEN men jag fortsätter le för Alina hur mår du egentligen? bara bra jag lovar allt är bra BLINKAR SKRIKER GRÅTER BLÖDER men det händer bara i mitt huvud. I'll do anything to be happy så snälla snälla snälla snälla varför är jag inte det varför blir jag inte det. 
Nu
tynar
jag
...bort
Stockholmshimlen är grå. Eller det är vad jag tror för det är vad alla runtom mig säger, jag tittar inte uppåt. Tittar bara ner, på fötter på marken som blir mörkare av regnet som faller. SO WHY DID YOU CHOOSE TO LEAN ON A MAN YOU KNEW WAS FALLING? och det är väl bortom all förklaring men det är så jag gör. Kyss mig fast bara om du inte blandar in några känslor för det orkar jag inte med just nu. Håll om mig men önska dig inte något mer. RING AMBULANSEN nej eller make it a hearse för jag dör nu.
Ja
jag
dör
...nu

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0