/promise you will go down my neck just like those pills and your cigarette

Blir full på vin en tisdag.
Åker från Huddinge till Hägernäs till Täby till Tanto till Plattan.
Vi är vänner nu. Igen.
Bara vänner.
Vill du ha en Sad Strike eller en Lucky Strike?
Idag tar jag en Lucky för livet är fan det idag.
Fan... Fan händer!
Och jag trivs med livet de timmarna.
För vi är ju inte meant to be du och jag men jag behöver dig ändå.
Kliver snett med mina buffalos HELVETE DET GÖR ONT 
men vi springer vidare och alkoholen trubbar av smärtan.
HALSA VINET HALSA NU FÖRFAN
Helvete nu kommer polisen göm det i väskan!
Tar sista tåget hem och somnar direkt hemma. 
Idag är foten blå och livet suger.

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0