/a part of your soul ties you to the next world or maybe to the last but I'm still not sure but what I do know is to us the world is different as we are to the world I guess you would know that

Allt är ju som förra året fast 100 gånger värre.
Äter mindre skär mer gråter ingenting.
APATI OCH EN JÄVLA MASSA TOMHET.
Kan inte säga nej måste lära mig säga nej.
Och du är inte här.
What is he saying???
I don't know!!!
FÖR JAG SAKNAR OSS SÅ HIMLA MYCKET.
Du förstår ju mest och allt.
Men jag lyssnar på Illusion och minns och trycker fram tårar.
Please don't go I want you to stay
Fast du har ju redan gått och du stannade inte.
Eller var det jag som gick ifrån?
Jag vet inte.
Och i höst dör jag nog.
För jag vet inte längre hur man gör för att överleva.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

*mental kram*
Hoppas du känner den fina du!

2012-07-27 @ 16:12:24
Postat av: Anonym

Sökte runt lite för ett tag sen och hittade någon blogg som har och tydligen brukar kopiera dina texter ganska mycket. Tänkte att du kanske ville veta!(bloggen heter eelviraaa.blogg.se )

Svar: TACK så jättemycket för att du berättat!!
Alina None

2012-07-28 @ 15:46:28
Postat av: Anonym

Alina, du dör ifrån mig, och du kan inte ens mitt namn och stirrar surt på mig när vi set varandrar på busshållplatsen, man hahaha, sånt är fan livet, och jag går här och bryr mig en massa och bor nära och du dör ifrån mig.

Svar: Vem är du?
Alina None

2012-07-30 @ 01:04:39

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0