/17 år i den här jävla staden

Så jag fyller år idag. 
Därför gör jag en lista som kan berätta om mig.
 
ALLMÄNT 
Vad heter du? Alina 
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Alina. 
Vilket stjärntecken är du? Lejon rawwrrr
Vilken årgång är du? 1995 :((((( så blir alltså 17
Bott utomlands? Nej
Flyttat antal gånger? Två gånger 
Vart skulle du vilja bo? London eller Paris
Vilken klass går du i? Börjar om ettan på gymnasiet till hösten 


KLÄDER 
Vad använder du just nu för jacka? Min jeansjacka oftast 
Vad använder du just nu för skor? Mina buffalos mest 
Favoritfärg på kläder? Svart
Favoritmaterial på kläder? eh 
Favoritaffär? Gu vet inte alla 
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Mamma betala ;);) 
Favoritmärke? lol hatar sånt


DITT RUM 
Stort, litet eller mitt emellan? Mellan 
Vilken färg på tapeterna? Vita med beige underton
Favoritmöbel i rummet och varför? SÄNGEN 
Vad vill du ändra där inne? Nada, är nöjd nu 
Vad har du där inne av följande: 
a) Tv? Nej
b) video/dvd? Nope
c) Dator? Beror på var jag sitter med den
d) Stereo? Nej 
e) Telefon? Nä
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Gräsmatta, studsmatta, väg, andra hus
Vad gör du oftast i ditt rum? Allt 


BLANDAT 
Vad har du i din: 
a) Jackficka just nu? Tomt
b) Skolväska just nu? Tygpåse eh
Vad är du beroende av? Cigaretter :) och ColaZero
Vad tror du på? Satan
Vad köpte du senast? ColaZero 50cl 


GREJER 
Plånbok: EN FIN MED FLAMINGO!!!! 
Tandborste: Blågrönvit
Smycken: Har massa fula örhängen 
Solglasögon: HAHA har typ 36 st
Underkläder: Mina favorittrosor är hudfärgade från Weekday, hatar bh
Nagellack: Har ett antal 

ÖVRIGT 
Vad åt du senast? Vegbullar i brunsås med stuvade makaroner :) 
Vem ringde du senast? Mamma lol
Roligast förra veckan? Var med SofiaBby hela (nästan) förra veckan <3<3<3 
Favoritläsk: ColaZero 
Favoritskådespelare: Johnny Depp, Kaya Scodelario 
Favorithund: Min mosters 
Favoritjuice: APELSIN 
Nödvändig kändis: ??? 
Vad vill du ha för hårfärg? Röd :( men ska färga snart :) 
Vem ska du gifta dig med? Pizza 
Idrottar du? Nä inte längre men gick på friidrott fotboll dans förr
Tycker du om att ligga på stranden och sola? Euw
Vad har du på dig? iMJUKISBYXOR MAGTRÖJA UNDERKLÄDER KOFTA
Har du växt något det här året? Mitt hår har
Vilka år har varit dina bästa? Uh......... 
Vad ser du fram emot? Ska röka imorgon.

Vilket är ditt sämsta ämne? Idrott
Har du en bra klass? Lol vet ej är pissnervös 
Vad ligger på ditt datorbord just nu? ............
Varför blev du arg senast du var det? Är arg hela tiden precis som Hulken
Har du tråkigt? Ja men ska äta chokladpudding nu :)))))
 

Kommentarer
Postat av: Sofiabby

Mmm alinabby snart flyttar jag till dig igen

2012-07-28 @ 21:38:30

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0