/vad är det här ens för inlägg jag vet inte det är konstigt såhär låter jag på twitter

DAGENS OUTFIT SVART POLO SVARTA JEANS VITA STRUMPOR FARMORS ÖRHÄNGEN
(OCH NÅGOT HALSBAND JAG GJORT SJÄLV)
Imorgon börjar skolan igen, kul kul fast nej mer kuk kuk.
Har varit borta i mer än fem veckor SÅ SK BLI SPÄNNANDE iallfall.
Vet att jag ligger efter i allt också :):):):)
Vad har jag gjort när jag varit hemma undrar ni kanske?
(nej det gör ni säkert inte men jag tänker berätta ändå pga det är min blogg)
-Tittat på filmer
-Tittat på tv-serier
-Tittat på fler filmer
-Pusslat
-Läst
-Fotat
-Tittat på fler tv-serier
-Sovit
-Sovit
-Sovit
-Rökt
JA DET VAR VÄL TYP DET RÄTT CHILL nu tillbaks till verkligheten
Ps. Party var det på nyår:

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0