/there are people going lonely and they'll stay lonely far into the year

Jag önskar jag kunde skriva något sånt där djupt fint inlägg som jag gjort tidigare (inte fina kanske men ja, väldigt emo) men det går inte för just nu känner jag väl mest ingenting. Är apatisk. Avskild.
Kommer inte upp ur sängarna på mornarna och skiter i skolan och stannar hemma i soffan, har på teven men tittar inte egentligen men den låter och då känner jag mig mindre ensam.
Tittar på filmer jag har sett förut men inte tröttnar på, typ "500 days of Summer" där Summer är ungefär precis som jag, får någon att börja älska och sen ge upp och bara NEJ. Tyvärr.
Gör listor på Spotify med olika musik (som denna) och längtar till festival sommaren med Emmaboda och förhoppningsvis Hultsfred med sånadär band som är rsgfdhfjgk (=jättebra).
Sen spenderar jag tid på datorn, på twitter och tumblr. Med musik. Med ingen musik. Ute, röker. Saknar och längtar och hoppas och dör mer mer mer för varje dag.

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0