/the doctor told her years ago that she'd go blind if she wasn't careful

Vet inte riktigt vad jag gör om dagarna.
Sover
Lever
Röker
Stannar hemma
Längtar
Saknar
Lyssnar på såndär musik som berättar så mycket. Som får mig att känna.
Fyller i veckokort jag får av min psykolog.
Dag för dag: har du skurit dig, impuls, ångest på en skala osvosv.
Mår dåligt fast inte så dåligt men fortfarande dåligt.
Målar naglarna och skriver på händerna för det är fett hipster.
Thug Life † galaxnaglar asgdhjfkg
Sminkar mig dock om dagarna så jag är inte helt avskyvärd.
Sen twittrar, tumblrar och gifyoar jag.
Och lyssnar på denhär och denhär på spotty.
PS denna är asbra. Och denna beskriver väl typ mitt liv. DS

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0