/svart är ingen färg det är så man känner sig

Hej jag heter Alina och är sexton år, jag är deprimerad (ja med en diagnos), lider av posttraumatisk stress, generell ångest, panikångest, har ett antal OCD-symptom, är möjligtvis bipolär och jag hatar hela världen med mig själv inräknad. Är smått besatt av nikotin, blod, socker och mat. Eller smått och smått, mer väldigt besatt. Sen gillar jag att bli full också för jag mår rätt bra då. Jag gör väl inte det egentligen men jag inbillar mig det i alla fall. Och det har jag rätt till. Musiken är något jag använder för att fly undan världen. Bara drunkna i allt och gömma sig under täcket med typ ILLUSION på repeat. Jag gråter ofta och ler sällan. Ler sällan på riktigt i alla fall. Jag är duktig på det där med att låtsas och sätta på en mask som döljer mitt riktiga jag. Jag hatar skolan, mina klasskamrater och jag skolkar så ofta det går. Största andelen av mina vänner är från internet och det är fint. Jag gillar att titta på film också; Star Wars, Sagan om Ringen, Harry Potter, The Dangerous Lives of Altar Boys, The Addams Family, Girl Interrupted, The Virgin Suicides, Submarine, Mean Girls OSVOSVOSV. Läsa är fint men jag gör det inte lika ofta längre sen så skriver och ritar jag mycket i mina moleskines. Jag hatar homofober, är vegetarian, te/kaffeknarkare och har alltid min iphone fastklistrad i handen. Gillar twitter otroligt mycket och tumblr. Jag har varit kär en gång för ett år sedan och det är väl därför jag har blivit så anti det då jag blev så otroligt sårad den gången. Har intalat mig själv att det inte existerar men jag vet ju att det faktiskt gör det. Jag är bisexuell och har en bild över hur min framtida partner ska vara som person men det orkar jag inte dra upp nu så jag kan göra ett enskilt inlägg för det någon annan gång. Jag spelar cello, går musiklinjen på Södra Latin och jag går första året andra terminen just nu. Jag gillar att färga mitt hår och blir glad för komplimanger. Jag är väldigt känslokall och många kan uppfatta mig som elak. Men jag bryr mig mycket om personer jag gillar, de betyder mer än mitt eget liv. Sen är jag rätt duktig på att såra andra månniskor och lämnar innan jag själv blir lämnad. Jag vill ha någon att röka med om nätterna och jag behöver närhet väldigt snart. Hejdå.
-
-
-
-
Så det där är jag i stora drag och väldigt osammanhängande. Fast ingen kommer läsa.

Kommentarer
Postat av: olivia

Jag vill röka med dig om nätterna.

2012-02-11 @ 01:13:46
URL: http://ingenue.blogg.se/ingentingegentligen
Postat av: Cecilia

Det här kommer kanske verka lite konstigt men jag orkar liksom inte bry mig. Är för trött.

Men, jag har precis insett att man kan bry sig om folk man inte känner. Jag tycker du verkar himla fin! Och jag hoppas verkligen det kommer bli bättre för dig.

2012-02-11 @ 07:42:47
URL: http://tigerharen.blogg.se/
Postat av: saga

Om jag är någon, så han någon läst din text.



och. Håller med Cecilia.

2012-02-14 @ 19:55:04
URL: http://faci.blogg.se/
Postat av: theresia

Kul att du spelar cello, det gör jag med.

2012-02-20 @ 21:12:42
URL: http://whenthesunhits.blogg.se/

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0