/att ha så mycket tankar men vara oförmögen att få ner det i skrift

Har kommit in på en såndär jobbig skrivtorka och vet inte riktigt vad jag egentligen vill dela med mig av här. Bloggen är ju så otroligt personlig och det är läskigt så jag funderar lite på att göra den lösenordsskyddad men inte än, inte just nu i alla fall. Jag vill bara inte att den ska hamna i fel händer. Sen kan det bero på att jag har mått bättre än på länge den senaste veckan och fina saker har hänt men det kan jag inte skriva om än förrän jag är helt säker på hur det står still. I fredags började jag på gruppterapi förresten och det var bra. Annars åker jag till London imorgon så kommer ändå inte skriva förrän söndag men då kommer jag förhoppningsvis ha foton att visa er, fina analoga. Jag ska shoppa tills jag inte kan känna av mina fötter och bara må för där ar det just nu tio grader varmt i skuggan. Sen ska jag försöka hitta någon snygg britt att gifta mig med.

Kommentarer
Postat av: anici

hm. jag har också börjat på gruppterapi. hm.

2012-02-29 @ 16:12:39
Postat av: saga

Ska skriva in mig på BUP...



Hoppas det blir ett fint bröllop.

2012-03-02 @ 20:37:06
URL: http://faci.blogg.se/
Postat av: Angelica ~ Livet som tonåring

Jag ska in på psyket :/

SÅ kommer få träffa psykologer, hatar psykologer :(

2012-03-03 @ 02:11:18
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0