/Bang bang, I shot you down/Bang bang, you hit the ground/Bang bang, that awful sound/Bang bang, I used to shoot you down/

FLASHBACK
tabletter
vodka
tårar
tomt
tomt
tomt
uppvaknande
obemärkt
 
Hur orkar du fortsätta leva? Efter allt du varit igenom.
 
FLASHBACK
naket
svett
apati
tomt
tomt
tomt
tårar
blod
 
Men jag orkar ju inte, inte alls. Väntar på döden hela tiden.
 
FLASHBACK
hörn
skrik
tårar
tomt
tomt
tomt
hora
hat
 
Men du är stark, skitstark, som fortfarande klarar av det.
 
FLASHBACK
rakblad
apati
tårar
tomt
tomt
tomt
blod
fan
 
Men jag klarar ju inte av det. Inte alls. Det är bara tårar och blod hela tiden.
 
Och tomhet.

Kommentarer
Postat av: Saga

VIll verkligen inte att du ska må såhär, vill finnas där för dig. Men känner inte dig, och antar att du inte har ett intresse av det heller...

Men bara så att du vet finns jag här, även om det inte betyder något för dig så vill jag att du ska veta..

2012-12-20 @ 22:57:47
URL: http://faci.blogg.se
Postat av: Anonym

<3

2012-12-21 @ 01:28:00
Postat av: Anonym

jag älskar dig

2012-12-28 @ 13:05:35

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0