/2012 årsresumé

Och medan nästan alla skriver att jo det här året har väl varit rätt bra men 2013 ska bli mitt år på riktigt funderar jag på att ta livet av mig såhär sista dagen på året för om 2013 blir likadant som 2012 vill jag inte vara med. För det har varit tårar, skrik, blod, tystnad, apati, snefyllor, brustna hjärtan, alldeles för många cigaretter, diagnoser, mediciner, självmordsförsök, ensamma nätter, våldtäkt osvosvosv. Fast jag har samtidigt lärt känna så otroligt många fina personer och jag har haft endel fina dagar och stunder så 2012 var kanske inte helt uselt. Aja.

Kommentarer
Postat av: m

jag har haft fina stunder med dig och tänker fortsätta ha det puss

2012-12-31 @ 21:36:01
Postat av: h

allt suger och lär väl tyvärr fortsätta att göra det ett tag eftersom psykiska åkommor är så förbannat svåra att bli fri från. mitt år har varit förjävligt det också med blod, tabletter, psykhempsykhempsykhem, självmordsförsök, blod, svält osv så jag vet hur äckelhemskt och hopplöst livet kan kännas. men jag har mitt i all ångest hittat något annat som jag inte känt på väldigtväldigt länge, nämligen livslust. det går att må bra du kommer att klara det jag lovar men ge inte upp för du är en så fantastisk människa av det jag sett (genom att följa din blogg och twitter). trampa vatten hur jävla jobbigt det än är för tillsist kommer din chans komma.

2013-01-01 @ 15:23:08
URL: http://livraddforattleva.devote.se
Postat av: Anonym

mitt lilla hjärtegryn <3

2013-01-03 @ 16:54:15
Postat av: felix

vi ses på hultsfred bästa alina

2013-01-05 @ 19:21:05
URL: http://hff.webblogg.se

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0