/oh I'm scared of the middle place between light and nowhere I don't want to be the one left in there left in there

SER DU INTE HUR ONT JAG HAR SER DU INTE HUR JAG GRÅTER JAG SKRIKER JU VARFÖR KAN DU INTE HÖRA MIG och jag försvinner längre och längre bort men kan du inte bara hålla om mig snälla håll om mig hårt. För ser du inte ser du inte hur jag går s ö n d e r inifrån. Ta min hand och håll mig kvar i den här världen håll mig kvar på jorden släpp aldrig taget jag kan inte försvinna ifrån dig nu. Fast förresten så avskyr jag ju allt och alla på den här jävla planeten så du kan ju följa med mig bort följ med mig till Landet Ingenstans.

Kommentarer
Postat av: S.

"What's it like? Neverland?"
"One day, I'll take you there"

2012-08-15 @ 15:05:57
URL: http://femnollfem.blogg.se

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0