/FÖR DET GÖR JU ONT ATT BARA ANDAS

Och jag behöver någon som säger att 
jo Alina, allting KOMMER att bli bra tillslut
Känslor hela tiden som inte borde vara där
Snälla kan någon bara ta bort mig från allt nu
Jag vill inte vara med längre
Det räcker med allt, med livet
För jag vet inte längre hur man gör
Med allt
Och jag behöver någon som behöver mig
Men jag behövs ju inte
Det finns alltid någon annan lite bättre
Allt är så krävande
Att stå att gå att prata att äta att ta sig ur sängen
FÖR DET GÖR JU ONT ATT BARA ANDAS

Kommentarer
Postat av: freja

!! hej ja du vet ju

2012-08-08 @ 23:40:38
Postat av: freja

vill inte skriva mer än så för vissa läsare är ju cp i huvudet hejdå

2012-08-08 @ 23:41:01
Postat av: Sofia

Jag behöver ju dig.

2012-08-09 @ 00:45:56

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0