/can I still get into heaven if I kill myself?

Går runt med ärrade armar och öppna sår och JAG ORKAR INTE BRY MIG LÄNGRE men jag ser ju hur ni tittar hur ni dömer hur ÄCKLADE ni blir av det. Men jag bryr mig inte längre hör ni det JAG BRYR MIG FAN INTE OM HUR NI TITTAR fast jag gör ju det ändå jag bryr mig så jävla mycket. Cigarettpaket som brukade räcka i minst en vecka tar slut på två dagar och jag gråter igen nu gråter hela jävla tiden för jag är sur och arg och jag hatar hela världen hela mänskligheten fast mest hatar jag MIG MIG MIG MIG och jag är så frustrerad och ledsen och VAR GLADA OM NI INTE HAR NÅGRA PSYKISKA SJUKDOMAR och lev så jävla bra om ni slipper borderline. Jag vet inte längre hur man överlever jag orkar inte försöka något mer men jag gör det ändå så jag limmar på det där leendet som verkar så äkta. Jag är inte så duktig på det där med mat heller inte längre mamma är orolig för jag äter ju för oregelbundet för sällan och jodå mamma jag åt på stan hen bjöd mig fast nu ljög jag igen och hoppade över ännu en måltid. MEN JAG VET JU ATT DET INTE ÄR BRA OCH JAG VILL INTE HAMNA DÄR IGEN men imorgon kommer Sofia och jag ska få skeda och jag behöver henne.

Kommentarer
Postat av: Mathilda.

Det kommer blir bra.
Och imorgon kommer bli bra.
Och du är bra.
Och snygg.
Så bra.
Puss (:

2012-08-05 @ 23:14:59
URL: http://systertilla.blogg.se
Postat av: Anonym

världen behöver dig med. snälla försvinn inte.

2012-08-06 @ 23:05:47
Postat av: Sofia

Jag behöver dig

2012-08-08 @ 01:51:16
URL: http://femnollfem.blogg.se

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0