/när du fann mig satt jag hjälplös vid ett bord jag som nyss föll till en obegriplig jord du blev min räddning så obegripligt stort

Att hålla dig i handen när vi sitter på den där bänken utomhus en våning upp, dela på en cigarett eller två omgiven av betong, ta värme från varandra med en tunn filt om oss klockan åtta på kvällen. Ditt huvud i min nyckelbensgrop på vänster sida och kan du inte bara gömma dig där mellan hals och axel så kan jag ta med dig någonstans långt långt bort? För med dig är jag lycklig och jag vill bara ha dina revben och handleder och höfter och DIG DIG DIG hos mig. Om kvällarna, när jag vaknar, på stan, innan skolan, efter skolan, på helgerna. Jag vill sitta på ett golv med mörker som omger oss och bara dig, vin i en kopp och Broder Daniel eller Kent eller The Cure eller något av alla de där banden som vi båda tycker så mycket om som sällskap. Jag vill kunna kyssa dig på stan och sen gå där hand i hand och visa hela jävla världen att det är du och jag, vi två. Vi två hör ihop. Men det kan jag ju inte, inte än. Jag har en timme om dagen med dig och det är mindre än någon klarar av. Så snälla snälla snälla bli frisk snart så jag få ha dig hela tiden. För Klara, fan vad jag är kär i dig. (Och jag lyssnar och tänker på dig)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kärlek. <3

2012-04-08 @ 17:43:30
Postat av: Anonym

jag längtar efter dig precis hela tiden. jag önskar jag kunde bo i dina armar och ligga och lyssna på ditt hjärta hela dagarna, jag älskar dig puss

2012-04-11 @ 09:10:50

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0