/I could stay away forever if I tried I could stay away forever if I tried I could stay away forever if I tried I could stay away forever if I tried if I tried

fel fel fel fel fel fel fel fel fel fel fel fel fel fel
och det går inte en dag
utan att jag tänker på
hur lätt det skulle vara
om allt bara tog slut
ungefär nu
för jag orkar inte längre se det där i spegel
och bara vilja
riva upp huden
peta ut ögonen
dra ut varenda tand
slita ut hjärtat
försvinna
för allt det där som syns i spegeln
det är bara äckligt fult avskyvärt
fel fel fel fel fel fel fel fel fel fel fel fel fel fel
och jag är en vidrig människa
snälla få det bara att
ta
slut

Kommentarer
Postat av: johannasperspektiv ♥ alla får en länk ♥

Var gärna med och tävla om att bli veckansblogg.

Läs även hur du med 100% säkerhet kan få en länk!

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/22-april-2012-veckansblogg.html#comment

2012-04-28 @ 22:20:05
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0