/cause nothing feels like home you're a thousand miles away and the hardest part of living is just taking breaths to stay

Ont i varenda lem och gråter mig till sömns men jag vet inte varför FÖR JAG HAR JU ETT BRA LIV men nej jag har tröttnat nu och allt är påväg att svämma över så jag tror det bästa vore att få försvinna en stund, åtminstone försvinna från den här staden det här landet men jag har ju inte pengar så jag SKRATTAR BARA JÄTTEHÖGT ÅT LIVET HA HA HA HA HA och så saknar jag det där vi'et som försvann någonstans och saknar Lova som är i USA och saknar honom som jag knappt känner och bara träffat en gång och så saknar jag han den där som jag sårade så mycket mycket en gån och så saknar jag Klara mest av allt så jag tror jag går sönder snart men han som förstörde mig, honom saknar jag inte alls och det är väl bra men ta mig härifrån snälla, göm mig i en koja gjord av kuddar och täcken och bara håll om håll om håll om mig kan någon bara göra det? The feeling sometimes/wishing you were someone else/feeling as though/you never belong/this feeling is not sadness/this feeling is not joy/I truly understand/please don't cry now

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0