/and my heart skips a beat every time that we meet it's been a while and now your smile is almost like a memory but then you're back and I am fine 'cause you're with me and I'm in love with you

And I can't find the words to make it sound unique but honestly you make me strong.
I can't believe I've found someone this kind, I hope we carry on.

Och jag älskar dig så otroligt mycket att jag tror jag kommer gå sönder snart.
Mest av allt vill jag spendera varenda sekund med dig Klara.
Fast det går ju inte just nu men jag väntar så länge det går.
Hur mycket jag än vill dö och försvinna varje dag, timme, minut, sekund.
Så länge du har din hand i min så klarar jag av att stanna kvar i denna fula värld.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig.

2012-04-30 @ 11:24:20

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0