/so knowing that you are where you want to be and I'm not comes as no surprise

Vill bara vara snygg och smal.
HAR INTE SKURIT MIG PÅ 30 TIMMAR.
Äter för mycket, för ofta.
HEJ OCH HÅ!
"Hur är livet?" undrar de.
"Bra" svarar jag leendes.
Egentligen vill jag bara gråta hela tiden.
Skrika hela tiden.
Slåss hela tiden.
DÖ DÖ DÖ hela tiden.
Men det går väl inte? Eller?
Nej det gör det inte.
Hon är fin, jag tänker på henne ofta.
Fin, vacker, underbar.
Och så himla himla olycklig.
Men jag gillar henne. Mycket. Ändå.
Är ful oftast men känner mig snygg ibland.
Idag var jag ful, det är vanligast.
Imorgon, imorgon ska jag FÖRSÖKA se snygg ut.
Lycka till önskar jag mig själv.

Kommentarer
Postat av: Pegah

Du är vacker och jättefin precis som du är!

Det gör ont när jag läser hur dåligt du mår, jag har bara lust att ge dig en kram och säga att allt kommer bli bra<3

2011-10-01 @ 22:10:26
URL: http://peggikakan.blogg.se/

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0