/your eyes are always saying goodbye

Och mina känslor är hit och dit men jag orkar inte riktigt bry mig egentligen.
Jag längtar till kvällarna, till helgerna, till höstlovet.
Åh höstlovet, en träff med en vacker pojke och en resa till Paris.
-
Snakes and lions, 
release them, release them.
Jag röker knappt men festar och dricker desto mer. På två veckor har jag rökt två dagar.
Och det är väl rätt bra antar jag.
Om dagarna går jag i skolan, misärar över livet och twittrar.
-
Rain and blood,
parade out, parade out.
Jag mår inte bra, det har jag nog aldrig gjor men det är okej.
Livet fortsätter att överraska och jag fortsätter att såra och att älska människor.
Men det är okej, det är ju så jag är som person.
-
Guns and rifles,
we build them, we build them.
Har fyllt upp min garderob med höstkläder. Platåskor och knästrumpor.
Lyssnar på musik, mest detta och detta.
-
Right and wrong,
you've lost me, you've lost me.
Gråter inte lika mycket som förut men gissar på att det är en bra sak.
Ska kanske börja med KBT eller DBT eller någon annan bokstavskombination.
Och nya tabletter är på ingång.
-
Smoke and gas,
I breathe them, I breathe them.
Spela musik och umgås med musikmänniskor har blivit min vardag och det njuter jag av.
Det är härligt för de är härliga. Och jag kanske passar in lite grann för en gångs skull.
-
Chains and iron,
I wear them, I wear them.

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0