/västerbron I hate walking on you

Livet suger men jag bryr mig inte längre för jag är ju van.
Lyssnar på min favoritplaylist, för stunden, på Spotify i princip helahelahela tiden.
Jag är ful men du är fulare.
Och det kliarkliar men jag har inte skurit mig på över 24 timmar och det är tamejfan nästan ett nytt rekord.
Imorgon ska jag träffa en pojke jag inte sett på längelängelänge men nu. Nuså.
Snart färgar jag håret och jag längtar och snart åker jag till Paris och jag längtar och snart kommer två Jönköpingspojkar hit och jag längtar.
Nu är klockan halv två på natten och jag borde försöka sova men även ni vet ju att det inte kommer gå.
Men vi kan ju låtsas. Jag säger godnatt och ni låtsas som om jag somnat direkt efter.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: freja

FASHION!!!! men mmhm håll ditt jävla rekord ok puss hejdå

2011-10-15 @ 08:47:57
URL: http://wewillfall.blogg.se/

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0