/scarecrows dressed in the latest styles

Och bara för att jag är så sur och arg på hela världen och alla människor ska jag göra en "hiss & diss" lista.
Har varit brutalt sur sen i måndags och ännu håller det i sig.
Så ja, here we go:

°DISS°DISS°DISS°DISS°DISS°

1. Mössor med stor fet äcklig pälsboll

Men helt seriöst, vem har en sånhär frivilligt? SÅ BRUTALT FULT!!
Sen så är ju pälsbollen av riktig kanin/rävpäls också = ännu värre.
Och sen så är den ju fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul.
WT-varningen blinkarblinkarblinkar.

2. Uggs

Jag kan förstå om man har dem som innetofflor för ja, de är mysiga.
Men att synas med dem ute???? Nej bara nejnejnejnejnej.
Även här = WT-varning. ÄNNU starkare.

3. Människor

Ni vet redan att jag hatar människor. Det har jag sagt förut.
Men jag kan säga det flera flera gånger.
JAG. AVSKYR. MÄNNISKOR.
Är du inte min vän vill jag inte veta av dig.
Varsågod och sluta läsa min blogg om du blev leden nu.)
Vi ÄR hemska varelser. Värst. Jag hatar oss.

°HISS°HISS°HISS°HISS°HISS°

1. Dimman

Tycker du inte att dimma är mysgoshärligthöstigt kan du ju lika gärna gå och dö nu.

2. Musik

Det är så jag överlever och främst tack vare alla de personerna på bilden.
(Wäh ja jag sa att jag hatar människor men det gäller inte de som håller mig vid liv)
(Kan du säga vilka alla är så KOM HIT OCH GIFT DIG MED MIG)
Men musik. Ja. Det är vad jag lever för och vad som håller mig vid liv.
Både att lyssna på och utöva själv.
Klarar mig inte EN ENDA DAG utan att ha lyssnat på minst 2134253647 låtar.

3. Höstlovet

Det är snart. På lördag kan man väl säga.
Och på MÅNDAG åker jag til Paris. Kärlekens stad.
(OBS därför bild på eiffeltornet OBS)
Jag och mamma. Ska äta fota shoppa LEVA.
Woho suckers ni får ha det kul varninuskavara för jag kommer ha det så mycket bättre.
(obs skrev denna lista i måndags men den gäller fortfarande OKEJ TWITTERVÄNNER kram)

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0