/you know that you have seen this all before

Kära Tomten,
Du läser säkert inte ens det här och kanske existerar du inte.
Men jag skulle vilja önska mig lite saker ändå, om det går bra.
Först lite materiella saker:
-En ny kamera som man även kan filma med
-Film till mormors gamla kameror
-Lite kläder
-Olika tvserier på DVD
-Massa hårde paket okej
Sen saker som man alltid måste önska sig:
-Fred på jorden
-Att mina närmsta håller sig friska
Och till sist saker som kanske är de viktigaste för mig:
-Att jag ska få må bra
-Att jag klarar av att behålla mina vänner
-Att jag kanske kan få känna lycka, lite iallafall
-Att jag dör
Kram från mig, Alina

Kommentarer
Postat av: freja

jag vet vad du kan få som är hårt HAHAHHHAHAHA

2011-11-28 @ 21:33:38
URL: http://wewillfall.blogg.se/
Postat av: Tommy

Hej.

Du känner inte mig men jag har ett jobb som innebär att jag söker av Twitter efter vissa sökord, i det här fallet "tåget".

Ditt tweet från idag gjorde mig orolig till mods. Eftersom jag inte känner dig så vet jag inte hur allvarligt det är men jag vill iaf skicka ett försök till upplyftande hälsning.

Om jag som en total främling kan bli orolig för dig så finns det garanterat folk närmare som bryr sig, som älskar dig och vill ha kvar dig. Sök deras stöd när det är mörkt. Tänk på allt det fina, det sköna och härliga som du kommer att få uppleva i livet. Det kommer att bli bättre.

Jag pratade med en sjuksköterska på vårdguiden som gärna vill att du ringer upp dem. Även om det inte är seriöst menat så iaf bara för att snacka av sig lite om varför du känner dig nedstämd. Det finns de som bryr sig.

Ta hand om dig.

Mvh Tommy

2011-11-29 @ 11:23:13

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0