/you can bandage the damage but you never really can fix a heart

Jag lyssnar på Demi Lovato och känner mig som fjorton igen.
Det är en dum idé det här, att lyssna på henne.
För jag minns och tänker för mycket.
Would it make you, feel better to watch me while I bleed?
Och jag tror inte att jag har gråtit såhär mycket på längelänge.
Låtar som Don't Forget och Skyscraper och Fix a heart känns mycket.
Den förstnämnda. Honom. Tankarna dras dit, till honom.
Han som helt plötsligt var ute ur mitt liv.
Jag hängde inte med då, han var där ena dagen och nästa så.... Borta.
De andra. Det är väl jag rätt igenom.
Så tårarna strömmar strömmar ner för kinderna.
Och det enda jag vill ha just nu är någon som älskar mig.
Men det är så jävla svårt att hitta.
Eller så är det bara jag som inte kan släppa in.
Do you regret ever holding my hand?
Vill skrika. Ta sönder något. Förstöraförstöraförstöraförstöraförstöra.
Fast jag tar ut det på mig själv istället. Skär. Skadar. Slår.
Förstör mig. Tar sönder. Märkt för livet. Och det är inget att göra åt.
I'm hearing myself thinking too clear.
På måndag börjar skolan igen och jag villintevillintevillinte.
Jag vill inte tillbaks. Klarar inte av den miljön, människorna.
Jag klarar inte av mig själv och den jag är då.
Liten. Tyst. Ensam. Borta. Inåtvänd. Osäker. Blyg.
Det är inte jag, den jag är då.
Men det är ju så jävla svårt att veta vad man kan och inte kan säga.
Hur man ska göra och hur man ska se ut.
Man måste passa in. Vara där. Se ut på ett visst sätt.
wrazehxmop'åpkjohigufdtrsyutrxjfcgkjvhlknöä
Jag förstår inte. Jag vill bara våga säga vad jag tänker.
Inte hålla det inne för att sedan bli besviken.
Och ännu mer....sådär. På det sättet.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: alice

denna ständiga ensamhets-ledsenheten. den äter upp en och tillsammans med alla andra sorger blir det bara outhärdligt.



du är himla finochbraochsnygg alina. ville bara säga det också. puss!!!!!!

2011-11-06 @ 00:03:04
URL: http://alicet.devote.se

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0