/truth be told I miss you and truth be told I'm lying

Stannar hemma från skola. Sover hela dagarna istället, stannar på mitt rum.
Äter nästan ingenting men så är jag ju inte hungrig heller.
Gråter endel i början men nu verkar tårkanalerna ha torkat ut. Känslorna med.
Känner mig som en såndär pillermissbrukare. Fast jag tar ju inte så många. Egentligen.
Idag såg jag honom. Han stod där när jag skulle hämta en cola. Paniken.
Den går inte riktigt att förklara. Men den verkar inte bara finnar hos mig.
Hans ögon. Ansikte över huvud taget. Det fick ett helt annat uttryck.
Nästa gång ska jag hälsa. Vinna. Jag klarar mig utan honom. Jag låtsas i alla fall.
Nu har jag Twilight-maraton med en av de jobbigaste människorna jag någonsin mött.
Men jag älskar ju henne. Och imorgon ska vi se Breaking Dawn.
Seeing you it kills me now

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0